آموزش تهیه اسنک

اسنک دارای زمان تهیه نسبتا کم و طرفداران بسیاری در میان اعضای خانواده های ایرانی است.

روش تهیه اسنک با قارج و گوشت

اسنک را می توان با قارچ و گوشت نیز تهیه کرد که در ادامه طرز تهیه اسنک با گوشت چرخ کرده و قارچ را به شما عزیزان آموزش داده ایم.

مواد لازم

قارچ : ۱۰۰ گرم
پیاز متوسط : ۱ عدد
رب گوجه فرنگی : به میزان لازم
پنیر پیتزا : به میزان لازم
نان تست : ۸ عدد
گوشت چرخ کرده : ۱۰۰ گرم
فلفل دلمه ای کوچک : ۱ عدد
فلفل و نمک : به میزان لازم
زردچوبه : به میزان لازم
کره : به میزان لازم

طرز تهیه اسنک قارچ و گوشت

در طرز تهیه اسنک با گوشت و قارچ ابتدا پیاز ها را به صورت خلالی به خوبی خرد کنید سپس در تابه ای مناسب مقداری روغن بریزید و پیاز ها را در درون تابه تفت دهید تا تقریبا به رنگ طلایی در آیند.

سپس گوشت چرخ کرده و فلفل دلمه ای را به پیاز ها اضافه کنید تا به خوبی تفت بخورند.

در تابه ای جداگانه مقداری روغن بریزید و قارچ ها را به صورت دلخواه خرد کنید و آن ها را در درون تابه بریزید و حرارت گاز را بیشتر کنید تا قارج ها آب نیندازند بعد از اینکه قارچ ها را به خوبی تفت دادید به مخلوط گوشت و پیاز اضافه کنید و مواد اسنک را به خوبی باهم مخلوط کنید سپس نمک و فلفل و زردچویه را به همراه رب گوجه فرنگی به مخلوط مواد اضافه کنید و چند دقیقه مواد مخلوط شده با رب را تفت دهید تا طعم خامی رب گوجه فرنگی از بین برود.

وقتی مواد اسنک را آماده کردید نان تست را بر روی سطحی قرار دهید و یک ورقه از پنیر پیتزا را بر روی آن بگذارید و مخلوط گوشت و قارچ را بر روی پنیر پیتزا قرار دهید و ورقه ای دیگر از پنیر پیتزا را بر روی این مواد قرار دهید

و نان تست دیگری را بردارید و آن را بر روی پنیر پیتزا قرار دهید هر دو طرف نان ها را به خوبی با کره چرب کنید. برای بقیه نان تست ها نیز همین مراحل را تکرار کنید سپس دستگاه ساندویچ ساز را روشن کنید و بعد از اینکه دستگاه به خوبی داغ شد ساندویچ ها را در درون دستگاه قرار دهید و درب دستگاه را به خوبی ببندید بعد از ۵ الی ۷ دقیقه اسنک ها آماده می شوند آن ها را از درون دستگاه ساندویچ ساز بیرون آورید و بقیه نان تست ها را در درون دستگاه قرار دهید.

در صورت تمایل می توانید به جای گوشت چرخ کرده از گوشت مرغ استفاده کنید و اسنک مرغ و قارچ را به همین روش تهیه کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است