آموزش تهیه اسکون نارگیلی

 

اسکون نارگیلی فاقد تخم مرغ و لبنیات است و به سادگی تهیه می‌شود.

مواد لازم برای اسکون نارگیلی

آرد سفید ۱ پیمانه

آرد گندم ۱/۲ پیمانه

شکر ۱/۴ پیمانه

بیکینگ پودر ۲ قاشق غذاخوری

نمک ۱/۲ قاشق چایخوری

روغن نارگیل یا روغن قنادی ۱/۳ پیمانه

پودر نارگیل ۱ پیمانه

شیر نارگیل ۳/۴ پیمانه

برای تهیه سس نارگیل:

پودر قند ۱/۲ پیمانه

شیر نارگیل ۱ قاشق غذاخوری

اسکون نارگیلی فاقد تخم مرغ و لبنیات است و به سادگی تهیه می‌شوداین صبحانه لذیذ طعم نارگیلی فوق‌العاده ای دارد مخصوصاً اگر با شیر نارگیل و روغن نارگیل تهیه شودالبته در صورت دسترسی نداشتن به این مواد می‌توانید از روغن قنادی جامد و شیر گاو هم استفاده کنیدشروع روز با اسکون نارگیلی نرم، داغ و تازه یک روز خوب و سرشار از انرژی را برای شما تضمین می‌کنددر اینجا دستور تهیه سس نارگیل خیلی خیلی آسانی هم آموزش داده شده که می‌توانید آن را روی اسکون‌ها بریزیدالبته می‌توانید از سس شکلات هم برای سرو روی اسکون استفاده کنید.

 

طرز تهیه

 

 ابتدا فر را با دمای ۱۹۰ درجه سانتیگراد روشن کنید و اجازه بدهید گرم شود.

در کاسه بزرگی، آرد سفید، آرد گندم، شکر، بیکینگ پودر و نمک را بریزید و با هم مخلوط کنیدسپس روغن نارگیل (روغن جامدرا اضافه کنید و با همزن بزنید یا با دست ورز بدهید تا مخلوط به شکل شنی در بیایدپس از آن پودر نارگیل و شیر نارگیل را اضافه کنید و میکس کنید تا خمیر شکل بگیرد.

حال روی سطح کار آرد بپاشیدخمیر را وسط آن قرار دهید و آن را به شکل دیسک گردی به ضخامت ۲ سانت در بیاوریدحال با استفاده از چاقو یا برش زن خمیر دایره را نصف کنیددو برش دیگر بزنید تا ۸ برش مثلثی هم اندازه داشته باشید.

کف سینی فر را چرب کنیدخمیرهای برش خورده را روی سینی بچینید و آن را ۱۶۱۸ دقیقه در فر قرار دهیدوقتی اسکون‌ها شروع به طلایی شدن کردند بلافاصله آنها را از فر خارج کنیدبگذارید قبل از ریختن سس، اسکون نارگیلی کاملاً خنک شود.

برای تهیه سس نارگیل، در کاسه کوچکی پودر قند و شیر نارگیل را خوب با هم مخلوط کنیدسپس آن را روی اسکون خنک شده بریزیدصبر کنید چند دقیقه در دمای اتاق بمانند، سپس آنها را سرو کنید.

 

 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است