آموزش ساندویچ صبحانه مک دونالد

اگر بخواهم صادق باشم باید بگویم که همین الان که در حال تایپ کردن هستم، مشغول خوردن یکی از این ساندویچ ها هستم، و به محض اینکه این مقاله را تمام کردم مقدار بیشتری از آن را درست خواهم کرد به اندازه ای که به مدت دوهفته در فریزبرای صبحانه  داشته باشم. کاری که در صبح انجام میدهم این است که ماکروفر راروشن میکنم و یک عدد از این ساندویچ ها در آن قرار میدهم، کمی آرایش میکنم، و دخترم را از خواب بیدار میکنم تا برای مدرسه اش لباس بپوشد، و در این فاصله ساندویچ ما برای سرو شدن در میز صبحانه آماده اس، به همین سادگی.

مواد مورد نیاز برای تهیه ی یک عدد ساندویچ

۱عدد تخم مرغ

۲ عدد نان تست یا نان انگلیسی

۱ تکه کالباس

۱ تکه پنیر گودا یا چدار

دربهای بزرگ ظروف مربا

اسپری آشپزی

طرز تهیه

قدم اول:پختن تخم مرغ ها

درب های مربا را به وسیله اسپری چرب کنید و در یک تابه ی بزرگ قرار دهید، تخم مرغ ها را درون درب ها بشکنید و با چنگال سفیدی و زرده ی تخم مرغ را به هم بزنید، مقداری آب دور درب ها بریزید، و بگذارید روی دمای معمولی پخته شوند معمولا ۲ دقیقه زمان میبرد. سپس آنها را از حرارت بردارید.

قدم دوم: جمع کردن ساندویچ

ابتدا یک تکه پنیر روی نان قرار دهید ، سپس یک عدد کالباس قرار دهید و در آخر تخم مرغ پخته شده را بگذارید.

قدم سوم: اجازه دهید ساندویچ در کاغذش بخار کند

قسمت مهم مزه ی ساندویچ های مک دونالد به این خاطر است که اجازه میدهند تا چند دقیقه در کاغذ پوستی بخار کند، اگر تخم مرغ هنوز حرارت دارد لازم نیست آن را دوباره گرم کنید اما اگر سرد شده است، ساندویچ را چند لحظه در ماکروفر قرار دهید تا کمی حرارت به خود بگیرد، سپس ۵ دقیقه به آن فرصت دهید تا پنیر کاملا آب شود، این کار باعث میشود تا طعم ها با هم مخلوط شود.

نکته: زمانی که آنهارا فریز میکنید آنها کاملا یخ میزنند، ساندویچ را که با کاغذ پوستی بسته بندی کرده اید، با فویل بپوشانید و سپس داخل فریزر قرار دهید، و برای استفاده دوباره، آنها را در دمای ۳۵۰ درجه ی فارنهایت به مدت ۲۰ دقیقه گرم کنید یا به هر طریقی که راحت هستید این کار را انجام دهید فقط حواستان باشد که مرکز ساندویچ یخ زده باقی نماند.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است