آموزش نان ذرت شکم پر

 

نان ذرت شکم پر شامی عالی، خوشمزه و کامل استنان ذرت به تنهایی هم خوشمزه استاما برای داشتن ساندویچ نان ذرت لازم نیست نان و مواد داخل ساندویچ جدا از هم تهیه شوندبلکه کافی است مخلوط گوشت به صورت لایه‌ای وسط خمیر نان قرار بگیرد و داخل فر پخته شودبه این ترتیب نان ذرت شکم پر یا ساندویچ گوشت شما پخته و آماده می‌شوداضافه کردن مقداری پنیر رنده شده به مخلوط گوشت این ساندویچ را فوق‌العاده می‌کندفقط تصورش را بکنید که وقتی نان را برش بزنید با چه چه صحنه زیبایی روبرو می‌شویدگوشت و پنیر لای نان ذرت زرد رنگ .

می‌توانید برای تنوع به جای ایجاد لایه میانی، مخلوط گوشت را مستقیماً با خمیر نان ذرت مخلوط کنید و سپس داخل قالب بریزیدبا این روش هم نان ذرت شکم پر به همان اندازه خوشمزه می‌شوددر ضمن حتی می‌توانید نان ذرت را به تنهایی و بدون مخلوط گوشت تهیه کنید و آن را همراه با اقلام صبحانه سرو کنید یا همراه با خوراک‌های مرغی و گوشتی میل نمایید.

طرز تهیه

 اول از همه لایه میانی نان را تهیه کنید۱ قاشق کره را داخل تابه‌ای بریزید و روی شعله آب کنیدگوشت چرخکرده را همراه با نمک (فلفل و ادویه به دلخواهداخل تابه‌ بریزید و روی شعله متوسط تفت بدهید و هم زمان با قاشق چوبی تکه‌های گوشت را از هم باز کنید.

پیاز را رنده یا خیلی ریز خرد کنیدفلفل دلمه‌ای را نیز به صورت نگینی خرد کنیدوقتی گوشت چرخکرده قهوه‌ای رنگ شد، پیاز و فلفل دلمه‌ای را به آن اضافه کنیدبعد از ۴۵ دقیقه تفت دادن مواد را از روی شعله بردارید و روغن اضافه آن را جدا کنید.

طرز تهیه نان پیتا

 

حال وقت آن است که فر را گرم کنیددمای فر را روی ۱۹۰ درجه سانتیگراد تنظیم نماییدیک قالب مربعی ۲۰ سانتییا هر قالبی با حجم مشابهرا با مقدار اندکی کره چرب کنید و روی آن هم مقداری آرد ذرت بپاشید.

آرد ذرت، آرد گندم، بیکینگ‌پودر، جوش شیرین و نمک را در کاسه‌ای با هم میکس کنیددر کاسه‌ی دیگری، تخم‌مرغ‌ها را بشکنید و باباترمیلک و کره آب شده مخلوط کنیدسپس آن را روی مواد خشک بریزید و هم بزنید تا به خوبی با هم مخلوط شوند.

نصف کمتر خمیر را داخل قالب بریزید و با لیسک یا قاشق آن را به طور یکنواخت در قالب پخش کنیدسپس مخلوط گوشت را روی آن بریزید و پخش کنیدپنیر چدار را نیز رنده کنید و روی گوشت بپاشیدحال خمیر باقیمانده را قاشق قاشق در جاهای مختلف بریزید و سریع پخش کنید چون خمیر زود سفت می‌شود.

قالب را در طبقه وسط فر قرار دهید و به مدت حدوداً ۳۵ دقیقه نان ذرت شکم پر را بپزید.

نکتهخیلی مهم است که وقتی مواد خشک و خیس نان ذرت را با هم مخلوط کردید بقیه مراحل را به سرعت انجام دهید، چون باترمیلک با جوش شیرین واکنش می‌دهد و خمیر سریع غلیظ و سفت می‌شود.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است