دستور تهیه کوکی نارگیلی با ۴ ماده

زندگی با شکلات همیشه شیرین‌تر است و با نارگیل حتی از آن هم بهتر استکوکی نارگیلی این دو ماده بهشتی را با هم ترکیب می‌کند و در عرض ۲۰ دقیقه یک عصرانه فوق‌العاده را به شما عرضه می‌کند.

 

زندگی با شکلات همیشه شیرین‌تر است و با نارگیل حتی از آن هم بهتر استکوکی نارگیلی این دو ماده بهشتی را با هم ترکیب می‌کند و در عرض ۲۰ دقیقه یک عصرانه فوق‌العاده را به شما عرضه می‌کندتهیه کوکی نارگیلی فقط احتیاج به ۴ ماده اولیه دارد و در ضمن فاقد گلوتن استاین کوکی‌های کوچک و خوشمزه از پودر نارگیل، آرد بادام، چیپس شکلات و شیر عسلی تهیه می‌شوند.

آرد بادام را می‌توانید در منزل با آسیاب کردن بادام تهیه کنیداما قبل از آن باید بادام را بخیسانید و پوست نازک روی آن را جدا کنیددر ضمن در تهیه کوکی نارگیلی می‌توانید به جای شیر عسلی (شیر تغلیظ شده شیریناز خامه نارگیل استفاده کنید که قبلاً طرز تهیه آن گفته شده استبا استفاده از شکلات تلخ مرغوب می‌شود گفت کوکی نارگیلی تقریباً فاقد شکر است و ترکیب سالم و بسیار خوشمزه‌ای داردمی‌توانید این کوکی‌ها را همراه با شیر، چای یا قهوه به عنوان عصرانه میل کنیدیا مقدار بیشتری از آن را تهیه کنید و در دورهمی‌ها با آن از مهمان‌هایتان پذیرایی کنید.

طرز تهیه

 

فر را با دمای ۱۶۵ درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شودروی یک سینی فر بزرگ کاغذ روغنی بکشید و کنار بگذارید.

در کاسه بزرگی همه مواد را بریزید و هم بزنید تا خوب با هم مخلوط شوندخمیر را با استفاده از قاشق یا اسکوپ ساز بردارید و با فاصله روی کاغذ روغنی بچینیدهر قاشق از خمیر به صورت دایره‌های حدوداً ۴ سانتی خواهد بودبا پشت قاشق یا با انگشت روی هر کدام کمی فشار دهید تا ضخامتی حدود ۱/۵ سانت پیدا کنند.

حدود ۱۰۱۲ دقیقه سینی را در فر قرار دهید تا وقتی که لبه کوکی‌ها شروع به قهوه‌ای شدن کندسپس آن را از فر خارج کنید و بگذارید خنک شود.کوکی نارگیلی آماده سرو استنوش جان!

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است