روش تهیه سالاد نودل و سبزیجات

 

مواد لازم برای سالاد نودل و سبزیجات

نودل یا رشته فرنگی ۳۰۰ گرم

سس سویا ۱/۴ لیوان

کلم بروکلی ۲ لیوان

جوانه ماش ۱ لیوان

پیازچه ۲ عدد

فلفل دلمه ای کوچک ۱ عدد

هویج ۱ عدد

کلم بنفش خرد شده ۱ لیوان

سیر تازه ۱ حبه

زنجبیل تازه رنده شده ۱ قاشق چایخوری

شکر ۴ قاشق غذاخوری

روغن کنجد یا زیتون ۱/۴ لیوان

 

طرز تهیه

داخل قابلمه تا نیمه آب بریزید و روی حرارت قرار دهید تا به جوش بیاید. گل کلم های خرد شده را اضافه کنید و پس از ۵ دقیقه گل کلم ها را از قابلمه خارج کنید.

پس از خروج گل کلم ها داخل آب مقداری نمک بریزید. سپس نودل یا رشته فرنگی را اضافه کنید و پس از چند دقیقه آبکشی نمایید ( زمان پخت را با توجه به دستور روی بسته بندی تنظیم کنید ).

نودل آبکشی شده را داخل کاسه ای بریزید و با سس سویا مخلوط کنید. روی ظرف را بپوشانید و کنار بگذارید تا نودل خوب مزه دار شود.

برای تهیه سس سالاد جوانه ماش ، پیازچه خرد شده ، شکر ، سیر ، زنجبیل رنده شده و روغن را داخل میکسر بریزید و بزنید تا یکدست شود. هویج را بپزید و به صورت نوارهای باریکی خرد کنید ، فلفل دلمه ای را نیز به صورت نوارهای باریکی برش بزنید ( برای هضم راحت تر میتوانید فلفل دلمه را داخل فر بپزید سپس خرد کنید ).

سس سالاد را به مخلوط نودل و سس سویا اضافه و خوب مخلوط کنید. سپس سبزیجات ( هویج ، کلم بروکلی ، کلم بنفش ، فلفل دلمه ای ) را اضافه نمایید ، سالاد را داخل یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس سرو کنید.

نکته ها : میتوانید از ماش پخته به جای جوانه ماش استفاده کنید. همچنین میتوانید مقدار روغن را به نصف کاهش دهید و به جای آن از سرکه سفید استفاده کنید. سس سویای مورد استفاده در این سالاد شور نیست و در صورت استفاده از سس سویای شور مقدار کمتری لازم است.

 

 

 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است