روش تهیه ساندویچ سبزیجات با سس مایونز

 

ساندویچ سبزیجات یکی از آن غذاهای سبکی است که حسابی در فصل تابستان می‌چسبند.

مواد لازم برای ساندویچ سبزیجات با سس مایونز

نان تست ۴ عدد

کره ۱/۲ قاشق غذاخوری

سس مایونز ۳ قاشق غذاخوری

آبلیمو به مقدار کافی

نمک به مقدار کافی

فلفل ۱/۴ قاشق چایخوری

فلفل قرمز دلخواه

سیر ۱ حبه

پودر خردل ۱/۴ قاشق چایخوری

پیاز خرد شده ۲ قاشق غذاخوری

فلفل سبز خرد شده ۱ عدد

هویج رنده شده ۲ قاشق غذاخوری

کلم یا کاهوی خرد شده ۱/۴ پیمانه

فلفل دلمه‌ای خرد شده ۲ قاشق غذاخوری

کنسرو ذرت ۲ قاشق غذاخوری

 

ساندویچ سبزیجات یکی از آن غذاهای سبکی است که حسابی در فصل تابستان می‌چسبندبرای تهیه این ساندویچ، روشن کردن گاز ضرورتی نداردهمه سبزیجات خام هستند و نان را هم می‌توانید به صورت تست نشده استفاده کنید یا آن را در توستر یا ساندویچ‌ساز برشته کنیدمخلوط سبزیجات خرد شده همراه با مقدار کمی مایونز خوشمزه و عالی می‌شودبه جای سبزیجات ذکر شده (۶ مورد آخر از مواد لازمهم می‌توانید از هر سبزیجات خرد شده دیگری که دوست دارید استفاده کنیدبرای تهیه دو عدد ساندویچ سبزیجات احتیاج به حدود ۱/۲ پیمانه سبزیجات خرد شده داریدبرای سالم‌تر بودن ساندویچ سبزیجات هم می‌توانید از سس مایونز کم چرب استفاده کنیدیا حتی می توانید از ۲ قاشق مایونز و یک قاشق ماست چکیده استفاده کنید.

طرز تهیه

 

ابتدا روی نان های تست کره بمالید و آنها را در توستر یا یک تابه تست کنیدالبته اگر عجله دارید می‌توانید مرحله تست کردن را انجام ندهید.اما اگر قصد ندارید ساندویچ سبزیجات را بلافاصله سرو کنید بهتر است نان‌ها تست شوند چون این کار از نرم شدن ساندویچ و خیس شدن بیش از حد آن خودداری می‌کند (برای تست کردن می‌توانید از ساندویچ‌ساز هم استفاده کنید).

پیاز و سیر را خرد کنید و در کاسه‌ای بریزیدکمی آبلیمو به آنها اضافه کنیدبگذارید تا زمانی که سبزیجات دیگر را خرد می‌کنید در همین حال بمانندبه این ترتیب بوی سیر و پیاز کمتر می‌شود.

حال فلفل دلمه‌ای و کاهو یا کلم را خیلی ریز خرد کنیدسس مایونز، نمک، فلفل، فلفل قرمز و پودر خردل را اضافه کنیدسیر و پیاز را هم اضافه کنید و خوب همه مواد را با هم میکس کنیدمخلوط سبزیجات را روی دو عدد از نان‌ها بریزید و پخش کنیدیک نان دیگر روی هر کدام قرار دهیدساندویچ‌ها را از وسط نصف کنید و سرو نمایید.

 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است