دستور کیک دارچینی آسان

 

امروز قصد داریم یک کیک ساده و خوشمزه را به شما معرفی کنیم که در مدت زمانی کوتاه و بدون هیچ دردسری تهیه می‌شود.

مواد لازم برای کیک دارچینی آسان

کره ۷۰ گرم

شکر ۲/۳ پیمانه+۱ قاشق غذاخوری

تخم مرغ ۱ عدد

وانیل ۱/۲ قاشق چایخوری

آرد ۱ پیمانه

بیکینگ پودر ۱ و ۱/۲ قاشق چایخوری

نمک ۱/۴ قاشق چای خوری

شیر ۱/۳ پیمانه

دارچین ۱/۲ قاشق چایخوری

 

امروز قصد داریم یک کیک ساده و خوشمزه را به شما معرفی کنیم که در مدت زمانی کوتاه و بدون هیچ دردسری تهیه می‌شودکیک دارچینی در‌واقع از یک کیک اسفنجی ساده تشکیل شده که روی آن مخلوطی از شکر و دارچین پاشیده می‌شودکیک دارچینی همراه با چای یک عصرانه سبک و دلچسب را برای شما و عزیزانتان محیا می‌کندطعم ملایم دارچین این کیک ساده را چنان جذاب می‌کند که حتی می‌توانید آن را در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه هم سرو کنیدبا استفاده از قالب‌های کیک متنوع می‌توانید کیک را به شکل‌های مختلفی در آورید و از آن لذت ببرید.

طرز تهیه

 

ابتدا فر را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید و بگذارید گرم شودیک قالب گرد ۱۸ سانتی را با کمی روغن چرب کنید و کنار بگذارید.

اجازه بدهید کره کمی نرم شود۱۰ گرم از آن را جدا کنید و کنار بگذاریدبقیه کره را خرد کنید و همراه با ۲/۳ پیمانه شکر در کاسه بزرگی بریزیدآن را با همزن برقی خوب بزنید تا حالت کرم پیدا کند و رنگش روشن شودسپس تخم مرغ و وانیل را اضافه و با آن مخلوط کنید.

در ظرف دیگری آرد، بیکینگ پودر و نمک را الک کنیدکمی مخلوط آرد را به مواد قبلی اضافه کنیدسپس کمی شیر بریزید و هم بزنیداین کار را تکرار کنید تا همه مواد به خوبی با هم مخلوط شوند.

مایه کیک را در قالبی که از قبل آماده کردید بریزید و به طور یکنواخت پهن کنید.آن را به مدت ۲۵۳۰ دقیقه در فر قرار دهید تا پخته شودخلال دندانی را در کیک فرو کنیداگر خلال دندان تمیز از کیک بیرون آمد کیک شما آماده استآن را از فر خارج کنید.

همچنان که کیک داغ است، ۱۰ گرم کره باقیمانده را روی آن بمالیددارچین را با یک قاشق شکر باقیمانده مخلوط کنید و روی کیک بپاشیدکیک دارچینیشما آماده سرو استنوش جان!

 

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (No Ratings Yet)
Loading...

جهت سفارش اینترنتی و دریافت مشاوره برای خرید هر محصول با شماره ثابت ۵۵۳۲۶۳۱۳-۰۲۱ یا ۰۹۱۰۸۸۳۳۶۰۳ کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

همکاران و مصرف کنندگان گرامی جهت هر گونه انتقاد و پیشنهاد با شماره ۰۹۱۲۲۷۷۷۶۴۰ مدیریت در تماس باشید.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است